Изглежда дори самите Apple не са очаквали толкова голям интерес към iPad mini, след като още от самият анонс на 2-ри ноември mini-то се предлага в ограничени количества и често потребителите трябва да чакат нова доставка или да се наредят на виртуалната опашка с “предварителна заявка”. Реакцията на Apple не бе изобщо изненадваща – компанията е удвоила началната си заявка на дисплеи за iPad mini от 6 милиона на 12 милиона.

По всичко личи, че вместо очакваният не много голям интерес към mini-то заради доста по-добре позиционирани ценово предложения като Google Nexus, Amazon Kindle Fire и много други, потребителите на Apple (пък и явно не само те) са чакали за тази модификация на iPad и не са искали конкурентни продукти. Според анализатори през 2013 година Apple ще са много по-адекватни на търсенето на iPad mini и ще намалят забавянето в доставките до минимум (в момента се чака поне по една седмица), което ще позволи на компанията да реализира iPad продажби от 100 милиона броя, половината от които ще са mini-та.

Ключови думи:  

Твоето мнение по темата


Кирилица: WebKBD